Geen producten (0)

Service

 
    Klantenservice

     Bestelinformatie

         Betalen

         Bezorgen & afhalen

    Ruilen & retourneren

    Sponsoring

 

Bezorgen & afhalen

Bezorging door PostNL

Bestellingen worden via PostNL verstuurd. Zij leveren op maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren. Staat PostNL op de stoep en er is niemand thuis? Dan zal PostNL je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, dan laat de bezorger een berichtje achter. Hierop vind je een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op MijnPakket aangeven wanneer de chauffeur van PostNL een tweede keer langs kan komen. Op een dag, tijd en locatie die voor jou het beste uit komt! Anders komt PostNL de volgende werkdag weer terug voor een tweede afleverpoging.

Ben je te druk geweest en is het daarom PostNL ook niet gelukt om je pakketje te bezorgen bij de tweede poging? Dan kan je met het afhaalbericht je pakketje ophalen bij jouw postkantoor. Hier blijft je pakketje twee weken liggen. Er zal dan gevraagd worden naar een legitimatiebewijs.

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd.

Afhalen

Je kunt er voor kiezen om je bestelling, wanneer het jou uitkomt, op te halen. Selecteer dit dan tijdens het bestelproces bij stap... Deze optie is gratis. U ontvang een berichtje wanneer u uw bestelling kan komen ophalen.  

Ophalen bij een PostNL ophaalpunt

Heb je geen zin om op de postbode te wachten? Haal je bestelling dan af wanneer het jou uit komt bij één van de 2.000 afhaalpunten van PostNL. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. De bovengenoemde, eventuele verwerkingskosten zijn wel van toepassing. Vink je deze optie tijdens het bestelproces bij stap 2 aan, dan verschijnt er een kaart waarbij je jouw postcode in kunt voeren zodat je gemakkelijk kunt zien welk afhaalpunten er bij jou in de buurt zijn. Kies je favoriet en je ontvangt een traceercode van PostNL wanneer je bestelling bij ons de deur uit gaat. PostNL houdt je dan op de hoogte van de status van je pakket.

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd.